Nekad members | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

yado

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yadop/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:574070026

Vad är din discord tagg? yado#1472

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: banmeddelande.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combat loggade när jag dog i ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så vi körde förbi ett område där det skottades och de började skjuta oss så vi cirkulerade området och hittade ett tak, vi gick upp på taket och och la oss ner (emote) sedan så börja vi skjuta dem och vi dödade flertals spelare sen började de skjuta tbx oxh jag fick ett skott i huvudet och dog sen tog jag spawnenu sen f9 quit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban jag gjorde felet och det står jag för till 100% finns ingen ursäkt eftersom att staffs har klip.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var ett par killar som stod på min bil och försökte tjuvkoppla min bil, och jag skrev "/me drar ut" men han hoppa inte ut och sen när det väll hoppade ut så slog de sönder min fönster ruta så jag slog till dom och blev bannad i 1 dag. lärde mig att inte utveckla onödiga scenarios.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde inte c-logga och stanna ingame och inte vara vapenkåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig c-logga även om du vill spara dina saker för att det är inte värt det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag har förståt det.

Tillbaka