Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198019104858/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Winqvist Magnusson
Vad är ditt discord namn? Cringe Autism#4415
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2001
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mika Jukkolainen och är en bilintresserad karaktär som gillar att träffa folk och ha kul. Mika är en 30 årig finsk grabb som varit med i kalla kriget.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad främst för att de krävs för dom flesta jobben, vill helst jobba på någon bil firma.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att de känns som det blir bättre rp när man kan ha mer seriösa jobb och träffa mer personer
Hur hittade du Unive? Min kompis Felix visade mig servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jobba med bilar och äga många bilar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej endast unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Winqvist Magnusson
Vad är ditt discord namn? Cringe Autism#4415
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2001
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mika Jukkolainen och är en bilintresserad karaktär som gillar att träffa folk och ha kul. Mika är en 30 årig finsk grabb som varit med i kalla kriget.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad främst för att de krävs för dom flesta jobben, vill helst jobba på någon bil firma.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att de känns som det blir bättre rp när man kan ha mer seriösa jobb och träffa mer personer
Hur hittade du Unive? Min kompis Felix visade mig servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jobba med bilar och äga många bilar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej endast unive