Nekad melwinzeijlon | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melwinzeijlon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198030717512/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Stenqvist Zeijlon (Henrik heter min pappa kör på hans konto)

Vad är ditt discord namn? mullvad#1196

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rune, han är 26 år. Hans intressen är bilar, vara med polare. Han bakgrund är inte så stor men han vill jobba och göra skillnad nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på servern ett tag. Jag tycker att fler jobbande behövs för det känns de har fullt upp eller ingen i tjänst. Så jag kommer jobba mycket och hjälpa folk på det sättet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för det är mycket folk nästan hela tiden, mycket inlagda saker t. ex. bilar/hus och att jag gillade Unive sen start.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på Dat0skillz när han spelade Multstaden och tyckte jag den server ser bara och kul ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett jobb och hjälpa folk i det och samtidigt ha kul men seriös rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli medlem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nheej du, spelar bara Unive kommer bara att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka