melwinzeijlon
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198030717512/
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin (Henrik heter min pappa kör på hans konto)
Vad är ditt discord namn? mullvad#1196
Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2008
Berätta om din karaktär. Amos kommer från ett land han inte vet vad det heter p.g.a. han var liten var han nar han kom till Sverige var han bara 2. Han har aldrig haft en kompis i skolan för att ingen passade med han då, men nu har han byggt upp sig själv så han få kompisar, dessutom hade han svårt med den men kan nu efter många års av arbete. Han har haft en kompis tidigare i livet efter skolan som var kriminell och inte så säll mot Amos. Men i början var han bra men betedde han sig konstigt mot Amos. Så Amos lämnade han. Nu så vill Amos stoppa sånt genom att bli polis. Hans känslor är att han inte vill ha tjuvar och elaka människor samtidigt få nya riktiga kompisar.
Hans intressen är mopeder för att dem är coola, att gå på bilträffar för att prata med folk, vara med sina kompisar när han får eller hade det tyckte han var så kul och lite bilar. Han är 21 år gammal.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är den ända servern jag spelar på och den är bra. Jag kommer vara online marionetten av dagarna på veckan. Så då kan jag svara på frågor oftare på så sett kommer bidra med allt jag kan svara till folk som frågar i discord. Jag vill också göra min karaktär bättre genom få lite jobb, kunna skriva i Twitter samt blocket, och när jag får mitt jobb kan jag utvecklas där med andra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för det är mycket folk nästan hela tiden, mycket inlagda saker t. ex. bilar/hus och att jag gillade Unive start. Den är bra gjord för det är ett enkelt system t. ex. alla menyer.
Hur hittade du Unive? Jag tittade på Dat0skillz när han spelade Multstaden och tyckte jag den server ser bara och kul ut. Därför valde jag att spela på Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli medlem. Sedan att bli polis, Amos tycker även att det är lite stökigt bland poliserna och de vill Amos ändra på, Han vill jobba helst Polisen för att för att Amos tror att det är en roligt yrke. Sen jobbar o tjäna pengar, att man gör nytta på något sätt. Och få nya vänner som men kan hitta på saker med i tjänst och ur tjänst. För om man umgås ur tjänst får man bättre team och bättre kompisar tänker Amos.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli medlem och spela på med på Unive med en fortsätt hög rp nivå men försätta med min utveckling med min rp nivå, för utan bra rp blir det bra annars blir det kaos.
Mina mål är nog att hjälpa alla på det sätt jag kan, sen kan jag väl lära mig vart efter. (vet inte riktigt var jag ska skriva visa saker)
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nheej du, spelar bara Unive kommer bara att göra, för att det är bar a Unive som ser kul ut dem andra ser tråkiga ut vill inte ens prova.
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin (Henrik heter min pappa kör på hans konto)
Vad är ditt discord namn? mullvad#1196
Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2008
Berätta om din karaktär. Amos kommer från ett land han inte vet vad det heter p.g.a. han var liten var han nar han kom till Sverige var han bara 2. Han har aldrig haft en kompis i skolan för att ingen passade med han då, men nu har han byggt upp sig själv så han få kompisar, dessutom hade han svårt med den men kan nu efter många års av arbete. Han har haft en kompis tidigare i livet efter skolan som var kriminell och inte så säll mot Amos. Men i början var han bra men betedde han sig konstigt mot Amos. Så Amos lämnade han. Nu så vill Amos stoppa sånt genom att bli polis. Hans känslor är att han inte vill ha tjuvar och elaka människor samtidigt få nya riktiga kompisar.
Hans intressen är mopeder för att dem är coola, att gå på bilträffar för att prata med folk, vara med sina kompisar när han får eller hade det tyckte han var så kul och lite bilar. Han är 21 år gammal.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är den ända servern jag spelar på och den är bra. Jag kommer vara online marionetten av dagarna på veckan. Så då kan jag svara på frågor oftare på så sett kommer bidra med allt jag kan svara till folk som frågar i discord. Jag vill också göra min karaktär bättre genom få lite jobb, kunna skriva i Twitter samt blocket, och när jag får mitt jobb kan jag utvecklas där med andra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för det är mycket folk nästan hela tiden, mycket inlagda saker t. ex. bilar/hus och att jag gillade Unive start. Den är bra gjord för det är ett enkelt system t. ex. alla menyer.
Hur hittade du Unive? Jag tittade på Dat0skillz när han spelade Multstaden och tyckte jag den server ser bara och kul ut. Därför valde jag att spela på Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli medlem. Sedan att bli polis, Amos tycker även att det är lite stökigt bland poliserna och de vill Amos ändra på, Han vill jobba helst Polisen för att för att Amos tror att det är en roligt yrke. Sen jobbar o tjäna pengar, att man gör nytta på något sätt. Och få nya vänner som men kan hitta på saker med i tjänst och ur tjänst. För om man umgås ur tjänst får man bättre team och bättre kompisar tänker Amos.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli medlem och spela på med på Unive med en fortsätt hög rp nivå men försätta med min utveckling med min rp nivå, för utan bra rp blir det bra annars blir det kaos.
Mina mål är nog att hjälpa alla på det sätt jag kan, sen kan jag väl lära mig vart efter. (vet inte riktigt var jag ska skriva visa saker)
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nheej du, spelar bara Unive kommer bara att göra, för att det är bar a Unive som ser kul ut dem andra ser tråkiga ut vill inte ens prova.