Ej Antagen Melwinooo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinooo

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: melwinoo123

Ange ditt födelsedatum 18 September 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill göra förändring på unive jag tycker att unive har för mycket problemspelare som förstör unive. Jag kan bete mig på ett professionellt sätt. Hålla en bra ton mot spelarna så att dem lär sig av sina misstag och bli bättre spelare. Jag kan ge spelarna en rättvis åtgärd mot regelbrotten dem begått.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det regelbrottet jag har sett mest är VDM och lall och det vill jag va med att förändra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi måste prata med spelarna och se till att de lär sig. Jag tycker att ifall att det är riktigt grovt redan i början så pratar jag med spelaren och kanske bannar men om jag ser att det är lite mer mildare så pratar jag bara och ger en varning och håller koll på spelaren framöver.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man pratar med spelarna med en lugn röst och ser till att de lär sig av deras misstag och inte bara bannar spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag gör inte så mycket på min fritid mer än att spela unive. Rpa kommer jag inte göra så mycket om jag blir staff. Kommer nästan bara göra staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Började i augusti men slutade sen kom jag tillbaka nyligen

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men kan en del kommandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom allt

STOR -REP flera saker, grabben är inkompitent, han har doxxat mig och hela min familj (har inget bevis och han nekar det). skick otrevlig och spammar en. han kommer inte kunna bära ett ansvar, sen hjälpte manizzz till med ansökan säkert. han har instabil rp, kan knappt reglerna förkännar inte och vara staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka