Nekad Melwinjoh | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin johansson

Vad är ditt discord namn? Melwinjoh#0296

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Boman han är född i Los Santos och är 23 år han växte upp med sin pappa som var rik han är grundare till mc´dolnads där lars mamma och pappa träffades Lars mamma var en fattig uteliggare som levde svårt hon sov ofta i trappuppgångar till hon träffade Lars pappa men desväre så dog Lars mamma i cancer redan när Lars var 9 år och Lars pappa dog i en skot lossning och då var Lars 19 år sedan dess har Lars haft det jobbigt men han ärvde en hel del pengar av sin fader och moder . Lars han är en driven person som brinner för gemenskap med sina kompisar och hans stora intresse är stort i snabba snygga bilar och Lars var en stökig kille i skolan då han hoppade i gynasium och började jobba som städare men efter bråk med chefen så blev han sparkad och nu vet han inte vad han ska jobba med. Lars framtid ser dålig ut då han har precis fått sparken och tänker mer på sin döda mamma och pappa och undrar vem det var som sköt hans pappa han blir även mer aggresiv mot sina kompisar och deprimerad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög RP och kommer vara en stor del till social RP då jag älskar att snacka med nya personer osv. Jag kommer följa reglerna noggrant och försöka göra mitt bästa i olika scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man ska RPA fram ett scenario som är roligt för båda partners. Det handlar inte om att det bara är du som ska vinna utan det ska helt enkelt bli roligt för bägge två och ingen bör böla för att de inte vann scenariot.

Hur hittade du Unive? Minna kompisar har spelat på denna server och så har jag kollat på streamers som spelar på denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka