Nekad Melwinjoh | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199434116261/

Ditt Hex-ID: Details of STEAM_0:1:418204263

Vad är din discord tagg? melwinjoh#0296

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov fear RP skriver busunge i lokal ooc efter han fear rpa och blev dödad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig eftersom att jag skrev busunge i ooc vilket är väldigt dumt och jag ongrar det, även eftersom att han trodde att jag såg när han riktade med pistolen när det ända jag tänkte på var att få min vän till sjukhuset men jag såg inte att han riktade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det startade med att jag och min vän blev rdm:ade på piren av en massa grabbar och jag fick sedan ress för rdm men inte min kompis så att vi begav oss runt på parkeringen och frågade alla om skjusts till ett sjukhus men ingen ville köra oss men då såg vi dem som dödade oss innan och ville rpa som att jag inte visste något om dem och vad de hade gjort (NLR). Då så sa dem att vi kunde hoppa in och vi gjorde det men då så körde de bortåt på stranden och då blev jag arg eftersom att de redan hade dödat oss med en golfklubba och de tänkte göra det igen så jag hoppade ut ur bilen direkt när de stannade och försökte springa iväg så fort som möjligt men tydligen så riktade de vilket jag sedan märkte och då så stannade jag och de bad mig att hålla uppe händerna men det tog några sekunder för att jag skulle släppa min vän som var död och de började loota mig men jag hade inget. Men förlåt för att jag inte hann ta upp händerna med än gång och att jag inte såg att han riktade mot mig. Jag blev sedan ännu argare än innen efter att jag dog och då blev 12:timmad, inklusive min vän så att jag fick damp och skrev "busunge" vilket min vän blev arg på mig över efter detta och så blev jag bannad. Jag ber väkligen så hemskt mycket om ursäkt för att jag skriver detta i ooc, kommer inte hända igen förlåt, vill verkligen spela på denna server innan julafton för att det är min favorit server

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att ni hade rätt att banna mig för att jag skrev detta i chatten men det tänkte jag inte på när jag skrev det så att jag tänkte inte innan jag skrev men förlåt, allt jag vill är att spela på serven och kommer sluta skriva dumma saker i ooc chatten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans som att t.ex att jag har lärt mig att börja kolla igenom chatten oftare ifall att en staff skulle skriva i ooc till mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att hoppa in i hans bil och bara frågat andra personer om skjuts istället för dem som dödade mig innan och så hade jag absolut inte behövt skriva busunge i chatten, Förlåt för detta, händer inte igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att kontrollera mina känslor i chatten och att inte skriva T.ex busunge vilket var väldigt dumt att jag gjorde, Förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du blev inte RDM på piren, du skrev och bad om ress i /report men jag sa att ingen skulle revva dig men du verkade bli de ändå. Ljuga i /reports eller /help är inte okej.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka