Accepterad Melwinjoh | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199434116261/

Ditt Hex-ID: Details of STEAM_0:1:418204263

Vad är din discord tagg? melwinjoh#0296

Vem var det som bannade dig? ALBAZY

Hur lång tid var din ban? 15 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag blev bannad är för att staffs trodde att jag lämnade för att undvika support men när jag trodde att det buggade men förlåt för att jag inte förstod detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra blev arga på en grabb som höll på att lalla med oss (slog oss) på piren och så sa han att vi skulle följa efter honom in under piren bron, så tog han bilen dit medans vi sprang och när han körde in så krockade han stenhårt in i en påle så att han flög ut ur bilen och det var powergaming eftersom att han inte fick ont eller något utan att han bara reste sig och slog mig och så slog jag tillbaka så att han föll ner på marken, så tog han upp ett basebollträ i handen när han låg ner och inte kunde röra sig så att jag fortsatte slå han tills att han dog. Sedan så skrev tydligen en staff i lokal ooc till oss men jag är ganska ny så att jag kollar inte chatten så ofta men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte kollade chatten, det kommer inte hända igen. Sedan så frystes mitt spel ialafall vad jag trodde hände men det var alltså en staff som fryst mig för att hoppa support men jag visste tyvär inte det och skulle relogga för att jag trodde det var bugg men inget av det här hade hänt om jag skulle ha kollat chatten från början i scenariot, jag har väntat halva bannen nu iaf som en läxa över vad jag har gjort, men förlåt för det jag har gjort, jag ska börja kolla chatten från och med nu ):

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det inte var en felaktig ban för att i deras perspektiv så antog de detta som en c logg men jag fattade tyvär inte att ni skrev i chatten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att inte säga hetsande saker till polisen och istället börjat vara trevlig emot dom och securitas, men detta var mitt mistag som jag har andvänt till godo och lärt mig av mitt mistag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade kunnat göra annorlunda hade nog ksk varit att inte slagit honom även fast att han slog mig och så men det viktigaste/det jag blev bannad för är att jag hade kunnat kolla chatten så att jag inte råkar combat logga igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter denna ban att jag måste kolla chatten mer så att inget dumt som detta skal hända igen, förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du får en till chans, vill inte se något mer ifrån dig då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka