Accepterad Melwinjoh | Ban Överklagan [Sn1pez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199434116261/

Ditt Hex-ID: 110000157d92ca5

Vad är din discord tagg? melwinjoh#0296

Vem var det som bannade dig? Sn1pez

Bild på banmeddelande: andra 3 dagars.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig för att jag lallade på sjukhuset och jocka på en sjuksköterska

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sjukhuset för att jag var tvungen att lämna min kompis som hade dött. Jag lämnade min kompis på en säng och sen började mina misstag. Jag försökte få tag i en läkare som kunde hjälpa min kompis men ingen ville hjälpa, när jag går fram till en sjuksköterska tror jag att han inte hör mig så jag puttar han och sen slår han mig två gånger min jakt fortsätter på jakt efter en som kan hjälpa till och då går jag in i ett annat rum där en håller på att vårdas då frågar jag först om hjälp men han svarar inte på min fråga han ber mig istället att gå ut från rummet då jag inte lyssnar och väntar på svar på min fråga men tillslut så gå jag mot dörren och gör en jock emote och sedan går jag ut och in i ett annat rum där det är ledigt för att ta några klunkar vatten och där blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker bannen var lite mild men jag förstår varför jag blir bannad då jag springer in i alla rum och sedan gör det största misstaget jag kunde ha gjort då jag gör denna emoten vilket jag ber om ursäkt för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lyckas tagit lärdom av minna bans då jag lärt mig att inte fear rp och så tänker jag att inte upprepa mina misstag men ibland gör jag fel och det är inte med flit och jag tänker ofta på hur jag ska göra för att inte begå misstag och göra fel. mitt tänk har också blivit bättre för hur jag ska göra för att båda parter i ett scenario ska bli roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade typ kunnat gå ut från sjukhuset och väntat på att min kompis skulle bli vårdad och sen fortsätta rpa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? tagit stor lärdom att bli mer allvarlig i varje scenario tänka mer på suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka