Accepterad Melwinjoh | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199434116261/

Ditt Hex-ID: 110000157d92ca5

Vad är din discord tagg? melwinjoh#0296

Vem var det som bannade dig? ~Callin

Bild på banmeddelande: 5 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dem bannade mig för att jag började slå en polis i ett förhörs rum. vilket var fel av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en främlmig bråkar ute på vägen då bestämmer si denna främmling att hoppa in i min bil då kommer polisen och ber mig att stannat då skriker främmlingen i bilen att jag har vapen och slår han( har även inget körkort). Då bestämmer jag mig att försöka köra ifrån polisen då kommer dem ikapp och köra på mig så att min bil gör en volt då min bil står still kommer polisen ut ur sin bil och riktar vapen emot mig då tar jag upp händerna dem söker igenom mig och jag blir tvungen att följa med till stationen där vi ska ha ett förhör när förhöret har startat så börjar vi pratar men sen avbryts förhöret och då tar jag lägget att försöka fly igenom att slå polisen i rummet och ta han nycklar men då kallar han på sina arbetskompisar dem kommer in och skjuter mig med el pistol så att jag dör då kör polisen mig till sjukhuset och där blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en rätt bann eftersom jag gjorde väldigt stora fel och ångrar det grovt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket efter minna tidigare banns ex att man inte får ta något från ett lik. Vilket jag tog stor lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lyssnat på polisen och från början inte kört ifrån polisen då hade scenariot blivit bättre för alla. Ångara att jag gjorde som jag gjorde och det kommer inte att hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit lärdom efter denna bann typ att man inte får kör från polisen och sen hur man ska uppförra sig under förhörret och låta pollisen göra sitt jobb. mitt fel ingen annans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka