Nekad Melwinjoh | Ban Överklagan [blaatanten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199434116261/

Ditt Hex-ID: 110000157d92ca5

Vad är din discord tagg? melwinjoh#0296

Vem var det som bannade dig? blaatanten

Bild på banmeddelande: ban 3 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem bannade mig för att jag rp osariöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit på sjukvården i Sandy då jag hade skadat mig lite lätt när jag kommer ut så går jag mot affären då jag behövde köpa mat. Längre bort ser jag att räddningstjänsten jobbar med en olycka och jag blir nyfiken och springer dit när jag kommer fram till platsen ser jag en man som är min kompis som jag har känt sen lång tid tillbaka då jag ser att det är min kompis så blir jag upprödd och tar mina livs sämsta beslut. jag är så uppröd över att det är min kompis så att när dem ber mig gå från platsen slår jag till en av poliserna som då slår till mig 2 gånger med en av sina verktyg fast han är slagit mig, bet mig gå där ifrån då slår polisen mig en gång till då blir jag en mer uppröd och slår till polisen så tar dem fast mig och vill ha mitt namn då jag inte svarar så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är svårt att säga för att ifrån min sida vart jag uppröd eftersom det är min kompis som ligger död i en bil men samtidgt så gör jag fel med att slå polisen vilket jag ber så hemskt mycket för men själva händelsen vart rätt så jobbig då man fick se sin kompis död

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit stor lärdom av dem dvs att vi varje scenario tänkt på vad jag säger och hur scenariot blir för båda parter. Men i detta fall så gjorde jag fel och står jag för men vi alla gör fel och i detta fall gjorde jag det. Tills nästa gång ska jag tänka på hur jag hanterar ett sådant scernario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tagit mig mer cool dvs att jag kunde varit lungare och hanterat scenriot bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig och tänkt över mitt misstag. Händer inte igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka