Nekad Melwinjoh | Ban Överklagan [9jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199434116261/

Ditt Hex-ID: 110000157d92ca5

Vad är din discord tagg? melwinjoh#0296

Vem var det som bannade dig? 9Jonte

Bild på banmeddelande: melwin.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror han valde banna mig av den anledning att jag uppträde hot fullt igenom att använda min bil som ett vapen. så kallat VDM igenom av olycka råkat använda min bil som en sköld.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte runt i en bil på vägen stöter jag på en bil som bromsar in jag vänder och kör upp bredvid denna bilen jag frågar vad han vill då får jag en hotfull attityd tillbaka vilket startar en konflikt. Då den andra bilen kör iväg så jagar jag den då den vänder enu en gång så pittar jag den så att den går sönder sedan så ser jag tre killar springa ifrån bilen då blir jag rädd och drar vidare med min bil. Efter en mycket kort stund ser jag dessa killar stå en bit vid sedan av dess väg jag åker för bi x antal gånger eftersom jag vart irriterad på en av deras attityd så jag åker upp till de då ser jag en dra fram en pistol så jag sticker enu en gång medans han drar fram pistolen så ser jag en annan av de som ID pickar mig. jag drar sedan så åker jag tillbaka och du sitter en och riktar på mig jag kör lite fram tillbaka på vägen så jag inte ska bli träffad jag kör också på en av de som ett skydd för att jag inte ska gå miste om livet . sedan så kommer de fram till mig där ID pickar både mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban jag gjorde fel skäms för det och detta kommer inte upprepas igen och jah ångrar det så mycket vill verkligen rp denna fina kväll

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. r inte haft någon bann på ett mycket bra tag men tagit i allmänhet en stor lärdom av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ag hade kunnat gjort på många sätt ex inte provisera en konflikt och inte fortsatt hetsa igenom att åka förbi de flera gånger jag kunde även använt en mer social rp gör ett roligare scenario och inte använt min bil som en sköld eller ett vapen-

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har funderat över min ban och tagit lärdom av den igenom att tänka mig flr vad jag använder min bil till och att inte hetsa ocj starta onödiga konflikter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka