Accepterad Melwinjoh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199434116261/

Ditt Hex-ID: 110000157d92ca5

Vad är din discord tagg? melwinjoh#0296

Vem var det som bannade dig? Trippy Trap

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: perm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag C loga/ spawnmenu för att komma undan scenariot. vilket inte var meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka upp till paleto för att köpa en pistol va en kille när jag kommer fram börjar vi förhandla om vapnet jag får se vapnet och så frågar jag hur mycket han ska ha han ville ha 200 k. När vi hade diskuterat klart får jag kalla tår och ångrar mig vilket leder till att jag då väljer att göra en rån på denna kille så jag riktar mitt vapen på han och säger upp med händerna då blir jag i samma veva skjuten från taket som vi var bredvid sedan så springer den kille jag rikta mot in i sitt hus och dem är där längre en 10 min så jag väljer att ta Spawnmenu Torget för att blöda ut och sedan gå och lägga mig. När jag ligger på torget kommer en bil antar att det är en polis eftersom han kunde ta det jag hade i 6an han dumpar mig utanför det gamla sjukhuset i stan sedan så börjar dem som jag var i scenariot med att skriva till mig dem skrev att jag kommer få bann för mitt C log då svarar jag att jag trodde scenariot var över de svarar det var det inte nu kommer då bli bannad. Jag skrev till dem om vi kunde lösa det här med hjälp av en staff som kunde TP mig till stället allt hände då dröjer det en stund och får inget svar av dem förutom att de börjar skriva till mig OOC de båda skrev till mig massa skit sedan fick jag reda på att jag var

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban jag gjorde ett stort misstag med att ta spawnmenu troget men samtidigt ville inte dem göra situationen bättre när dem inte svarar om vi ska ta hjälp av en Staff. Men jag gjorde fel och det står jag för och en sådan situationen kommer inte uppstå igen där jag bryter mot såna stora regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket hur jag ska göra för att undvika Fear Rp och tänker i varje scenario hur jag ska göra för att det ska bli så roligt som möjligt för alla parter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ligga kvar och blöt ut och göra klart scenariot och därefter Rp på 12 timmar. Jag gjorde många fel och jag tänka på i frammtiden hur jag ska göra för att RP ska bli så bra som möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att spela klart varje scenario och inte ta spawnmenu mitt i scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka