Nekad Melwinjoh | Ansökan till avrättning [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är ditt discord namn? melwinjoh#0296

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? AFFE#0831

Av vilken anledning ska personen avrättas? Denna person är en stor fara för min karaktär eftersom han har rånat kidnappat mig ett flertal gånger samt har jag jätt till han vapen som han skulle hålla åt mig då jag inte äger bil. men nu när jag ska få tillbaka det som får jag inte det vilket gör ont i hjärtat. Men jag kämpar på och är ute efter hämnd vilket jag ska göra. Dem vapnerna jag har lånat ut till han är ett värde på 5 miljoner och jag behöver pengar för att överleva då minna pengar inte räcker till för att överleva

Hur ska personen Avrättas? Hen kommer bli lurad till en ställe igenom att jag ska lossa att jag jobbar på meko och ska lagga hans bil men när jag kommer nära han så kommer jag ta fram min pistol och ta han runt halsen sedan dra från platsen ut på en brygga mitt ute i mitt i ingen stans där han sedan ska krävas på pengar och billar sedan om han är kaxig eller inte så får vi se vad som händer men han dör tillslut villket han kommer att dumpas i vattnet ute på ön.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Han ska avrättas med en glock 17

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? jag kommer ha tre som hjälper till med allt

Vad heter personen ingame? Göran boman

När ska han bli avrättad? inom en månad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka