Nekad melwin98 | Medlem ansökning [Puffenlucke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melwin98

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? melwin engblom

Vad är ditt discord namn? monjabi alsafar#8290

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melwin Engblom och Melwin var 14 år han var uppväxt på landet. Med sin mamma Victoria, pappa Paul, syster Emelie och sin hund Martin. Melwin vart utslängd av sina föräldrar han hade alltså inte en så bra uppväxt. Det fanns ett ställe han kunde bo på efter han vart ut slängd det var hos hans morbror Peter. Melwin bodde där i 2 år han hade det jätte bra hos Peter. sedan så köpte han en egen lägenhet.
Han ganska glad av sig och väldigt positiv, Han ville hjälpa folk han ville alltså att alla skulle må bra. Han var väldigt intresserad av sociala medier. Melwin jobbade även som mekaniker så han la ut mycket bilder på bilar på sociala medier. Till slut så började han tjäna pengar på sociala medier. Sedan när han var 18 så han köpte en sportbil till slut, En Ferrari han la ut massor med bilder på sin bil, Han vann massor med pengar på tävlingar med bilen. Han tyckte att det var för jobbigt med tävlingar och sociala medier så han slutade bara med allt tillslut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte förstöra för servern/folk följa alla regler, inte starta onödigt tjafs, vara trevlig, använda vårdat språk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du blir rånad så ska du spela med som om det hade varit på riktigt och försöka vara så försiktig om ditt liv, som om nån skulle rikta en pistol mot ditt huvud så gör du allt för att över leva

Hur hittade du Unive? jag kollade på youtube på fiveM då så såg jag Unive och jag tyckte det såg super kul ut så jag prövade, det var super kul alltså

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka