Accepterad melwin98 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melwin98

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468050873/

Ditt Hex-ID: steam:110000159def9b9

Vad är din discord tagg? michellexscottt lover#8290

Vem var det som bannade dig? Abbe1

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på grund ut av att jag sa n ordet och de var så jävla dumt av mig vet inte varför jag gjorde de känner mig så dum i huve och det var när jag pluggade och skrev fel på frågan när jag pluggade så därför sa jag de vilket var väldigt dumt och jag ångrar mig enormt mycket och jag vet inte ens varför jag sa de det liksom bara flög ur mig utan att jag tänkte på de som sagt jag ångrar mig mer än något annat alltså jag älskar att spela på unive varje dag jag kommer hem från skolan så är jag liksom glad att få spela på servern och förstår verkligen varför ni banna mig eftersom jag sa n ordet vilket är så sjukt omoget sjukt omoget ångrar mig enormt men de flög ändå liksom ur mig och asså jag tror inte nån fattar hur grovt jag ångrar mig asså de sjukt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och snackade dc med mina kompisar sen så bad min kompis mig att på support och då jag fick medelat att jag skulle få indragna roller när jag satt i support och då kände jag direkt att jag ångra mig enormt mycket men jag sa liksom inte emot eller försökte försvara mig eftersom jag nästan förstod att jag ändå inte skulle klara mig ifrån en ban eller nåt sånt efter som jag hade gjort fel efter som jag sa n ordet som var så otroligt dumt av mig och ångrar mig mycket blev nästan ledsen asså efter som jag aldrig skulle kunna spela på denna server igen som e så bra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var såklart inte en felaktig ban efter som jag sa n ordet i min gäng vc vilket var sjukt dumt och kommer aldrig göra om det och ångrar mig för mycket asså ångrar mig sjukt mycket det var alltså jag som gjorde ett stort fel och jag ångrar mig enormt mycket, så ni gjorde bara rätt genom att göra såhär efter som man lär sig sjukt mycket av att ni gör så här och som sagt jag har lärt mig väldigt mycket efter det här och de ska aldrig upprepas aldrig e så sjukt dum som sa så alltså vet inte vad de var med mig så omoget att säga så helt ärligt och så sjukt onödigt också för den delen så den var absolut inte felaktig jag gjorde nåt extremt dumt och onödigt och omoget och jag måste säga att när ni gör så här så är de väldigt bra har lärt mig något enormt nu att jag kommer aldrig säga det igen och skulle/kommer aldrig upprepa det igen heller

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare banns har jag aldrig upprepat och dom har jag lärt mig om, och det här har jag aldrig blivit bannad av och det kommer verkligen aldrig upprepas efter som jag älskar att spela på denna server det är så sjukt kul igentligen aldrig haft så kul i nåt spel innan asså det är så sjukt kul varje dag efter skolan så går jag liksom direkt online och går in och spelar så mycket gillar jag den här servern längtar liksom efter att få spela hela dagen och det här har jag verkligen tagit lär dom av kan man säga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt n ordet och tänkt mig för innan jag sa det som sagt jag tänkte mig inte för alls det bara flög ur mig när jag skrev fel på frågan när jag pluggade och asså inte sagt det alls och som sagt ångrar mig enormt mycket asså det är sjukt hur mycket jag ångrar mig det skulle aldrig upprepas och vill jätte gärna spela på unive för jag älskar verkligen den servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen och det skulle/ kommer aldrig upprepas igen verkligen aldrig kommer aldrig säga det igen de var sjukt dumt tänkte mig verkligen inte för och vill verkligen komma tillbaka till Unive efter som det är en sån sjukt bra server och jag vet att jag har gjort fel och jag är arg på mig själv och besviken över mig förstår liksom inte vad som hände och jag har lärt mig extremt mycket av det här så om jag får en unban så kommer det här aldrig upprepas det skulle ändå aldrig upprepas då menar jag aldrig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är själv klart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka