Nekad Melwin7 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melwin7

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? piecectrlpik

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per-Åke Jönssonligan och föddes i Stockholm och har bott där i 17 år vill nu flytta här ifrån. Han har ett drömjobb som är polis och på hans fritid så köper han nya bilar och äger mest gammal bilar för han har bara råd med dom. När han var 7 år gammal så blev hans mamma polis så han hade inte jättemycket tid med henne så han var mest med sin mormor tills att han var 15 och då sa hans mamma upp sig som polis och började spendera mer tid med sin son. Efter att vara arbetslös i 2 månader så skaffade hon ett jobb som bilförsäljare. Så abdi har alltid gillat bilar och han leker ofta att har kör ifrån polisen med leksaksbilar. Han har börjat smygröka i ung ålder och där och med blivit beroende. Han vill även köpa sin drömbil som är en Audi Rs6a. Han har alltid velat ha en rs6a. Just nu är han 26 och har precis tagit körkort och han har blivit mer och mer kriminell efter hans mamma har tappat hoppet om hennes och abdis liv. Nu i efter hand har abdi blivit mindre kriminell på grund av hans mamma som gick bort for 3 år sedan och han saknar henne och önskar att han inte hade blivit kriminell, så han kunde spendera mer tid med sin mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp, jag är ny till rp men jag kommer vara rolig liksom. Jag vill jobba i framtiden som kirminell. Jag kan också bidra med en bra rp så folk känner sig trygga och ej vill byta Server. Jag har spelat innan fivem oss min kompis och har rpat lite där. Men sen har serversna stängt ned så jag vill börja på min dator nu och min kompis invita mig till eran discord så jag vill börja här!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul i ett scenario och därmed att just din part inte behöver vinna uta natt du kan förlora också!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Till exempel RDM: Det står för random death match och du får ej döda nån utan anledning. Ett till exempel kan vara VDM: Veichle death match som står för att du får ej köra över någon eller använda fordon som vapen. Ett till exempel och typ den ända regeln som behövs på en server är då SUNFÖRNUFT: Det är att du ska tänka realisktikt och logiskt tänkande som möjligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a lite gran, har ju då spelat på min väns dator men nu ska jag testa på min egna för första gången, ska bli kul och se hur det går, kan några regler alla fall, blir ju bättre o bättre.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning och skriv rätt födelsedatum, står 2024 just nu.

Tillbaka