Accepterad Melwin420 | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QuZi

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Andersson

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2004

Vad heter du på discord? OptipoW#9539

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Efter 15.00 på vardagar och brukar vara aktiv från det till 22.00 till 02.00

Hur länge har du spelat på Multistaden? 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra min plikt och göra det en servervakt ska göra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt för att jag märker att det är mycket trollande på servern, såklart så gäller ju inte detta alla, men det gäller en del personer på servern. De som får mig att vilja bli servervakt på servern är för att jag vill upphöra troll med mera och folk som ej följer grundregler ingame, detta är något jag tycker är tråkigt för jag försöker att rollspela på hög nivå. Just nu jobbar jag på Marja Lisa och jag märker och ser jättemånga personer som ej gör sitt bästa och istället trollar, det är lite därför också jag valt att bli servervakt då det är stökigt på Marja Lisa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Som jag skrev innan så har jag som mål att kunna rollspela på hög nivå, det vill säga att dom som ej följer ingame regler eller bara allmänt trollar kommer förhoppningsvis sluta trolla. Det kommer alltid finnas trollare men iaf försöka minska på antalet trollar. Jag tror detta skulle kunna vara bra från min sida också då jag verkligen försöker hålla hög nivå på rollspelet.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer kunna underlätta mycket för staffs som har mycket att göra så dom kan lägga fokus på mer support ärenden istället för trollare, då jag känner att jag kan ta ett ansvar för att ha det ordning och reda ingame så det ska kunna underlätta för alla spelare som faktiskt försöker hålla en hög nivå på sitt rollspel.

Varför vill du bli servervakt? För att jag är trött på folk som trollar när jag rollspelar, eftersom jag håller en hög nivå så är det inte så himla kul när trollare ska sänka nivån, detta brukar leda till att man tröttnar på rollspel och istället kanske slutar och det vill man inte ska hända.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto [ID] /bring [id] /kick [id] /dv /spec /freeze /car /tpm /noclip /announce /sqlban [id] /sqlunban

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nepp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka