Nekad melwin08 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

8121

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin börjeson

Ange ditt födelsedatum 9 September 2008

Vad heter du på discord? Börjeson#6156

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag:14:00-21:00
Tisdag:15:00-21:00
Onsdag:15:00-21:00
Torsdag:14:00-21:00
Fredag:15:00-04:00
Lördag: 8-11 timmar
Söndag: 8-11 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i cirka 4 månader och har ungefär 500h men kör mer på Unive nu än innan.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag underlätta för det främsta staffsens jobb men också servervakternas jobb. Jag skulle säga till dem som håller på att lalla eller ooc eller vdm. Jag kommer ge dem en varning genom att kicka dem eller svbanna dem. Om jag märker någon som bryter mott reglerna grovt skulle jag kontaktat trainees eller mods för att dem ska få ett längre straff. Nu när jag är inne som mest så märker jag väldigt ofta hur folk vdmar och lallar eller pratar ooc, jag brukar reporta de och skriva i ooc chatten att de får skärpa sig men sen är det inte alltid att dem bryr sig och Staffs kanske inte alltid ser ens report och därför hade jag kunnat ge dem ett straff istället. Jag skulle försöka att få unive till en bättre plats med ännu högre rp nivå på spelarna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på just unive för att jag vill kunna få bättre scenarion med bättre rp vilket man kan få genom att vara servervakt då man kan kicka folk som lallar osv. Jag ser att många blir indragna från servervakt då dem har missköt sin roll vilket jag inte kommer göra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna bidra med att folk ska kunna lära sig reglerna på unive och om alla kan reglerna så hade scenarion och rpn vara bättre för alla som är och spelar på servern. Jag kommer få bort alla lallare som jag ser vilket också kommer göra en stor skillnad enligt mig. Jag kommer vara mycket inne på servern och kommer då antagligen stöta på problem eller personer som inte kan reglerna. Jag kommer även att reviva dem som har spawnat döda då jag ser det förekomma väldigt ofta så man inte ens kan gå när man har spawnat.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt då jag kommer att underlätta Staffs jobb. Jag har också innan jag börja spela på unive vart support och till och med vart delägare på en kompis server med ca 100pers. Så jag har som sagt ändå rätt så bra koll på hur man ska va som servervakt eller när man ska vara med och hjälpa till i en server.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag ska kunna hjälpa till med Unive vilket jag tycker är kul. Jag vill underlätta staffs jobb då jag ser hur mycket dem jobbar och sliter för att vi ska ha de bra, därför hade jag velat vara med och kunna hjälpa till. Jag vill också när man skriver i ooc chatten att man ska synas då jag ofta försöker hjälpa till men dem inte ser eftersom mitt namn är helt grått.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ändå väldigt bra kunskap då jag har varit Staff på servrar innan jag börja köra på unive och jag har vänner som äger servrar som har visat mig olika kommandon. /svbann så bannar man någon höst 60 min, /kick då kickar man någon, /revive då revivar man, / sqlbann då bannar man en person, /noclip då noclipar man sen finns det massa fler som jag inte kommer på just nu men det är några av dem.

Är du whitelistad på serven? Ja det är klart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad innan men det har varit felaktig bann och blev godkänd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej verkligen inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka