Accepterad Melwin | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melwin

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Ange ditt födelsedatum 25 November 2006

Vad heter du på discord? Melwin#9325

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är jul lov så är det runt 13.30 till 00.00 men på vardagarna när det är skola så blir det runt 16.30 till 21.00, dock så är jag hos mina föräldrar varannan vecka, Jag har också bara en dator som klarar av fivem hos min mamma så blir ju att jag är inne varannan vecka då.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat runt 3 månader men jag har också spelat typ för 1 år sedan men sedan så la jag ner fivem en stund men nu har jag kommit tillbaka och spelat runt 3 månader och nu vill jag hjälpa servern.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bara RPa som vanligt och hålla koll på min omgivning efter personer som bryter mot reglerna eller bara allmänt lallar, Om jag då hittar någon som lallar eller bryter mot reglerna så kommer jag kicka dem och om det är grovt kommer jag be någon support komma och snacka med dem, och där kan jag vissa mitt bevis eftersom jag alltid spelar in när jag är inne och RPar på servern. Jag kommer göra mitt bästa för att hålla uppe RP nivån på det bästa möjliga så att alla tycker det är en rolig server att spela på, det är vad jag skulle göra som servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt på just Multistaden för att jag ser att det är många personer som lallar och bryter mot regler och då skulle jag kunna kicka dem och ta videobevis till staff och kanske få dem bannade. Jag vill gärna bli det på just Multistaden för att jag spelar mycket på Multistaden och ser mycket hända och då känns det som att det skulle vara bra om jag kunde hjälpa och försöka få bort dem personer som bryter mot regler och lallar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med en trevlig servervakt som håller koll mycket på sin omgivning så att det inte finns personer som bryter mot regler runt hörnet, tror då att många kommer tycka det blir roligare att RPa på multistaden eftersom vi kickar/bannar personer som lallar eller bryter mot reglerna. Jag som person skulle kunna bidra med att höja RP Nivån, och om personer då vet att jag är servervakt så vet dem hur man ska bete sig och hur man ska RPa i just det tillfället.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt på Multistaden för att jag vill stoppa alla som bryter mot regler eller allmänt lallar, Jag vill gärna också hjälpa servern hålla en stabil RP Nivå så att alla ska trivas och inte behöva se personer bryta mot som man ofta kan se. Det har hänt att jag har sett personer bryta mot regler och då skulle det vara bra om man var servervakt då man kan kicka dem och sedan ta video beviset till en staff om det var jätte grovt. Därför vill jag bli servervakt på Multistaden.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern hålla en stabil RP nivå och se till så att det inte finns några personer som bryter mot reglerna eller lallar då det kan sänka RP nivån ganska rejält, Om man är servervakt ska man inte åka och leta efter personer utan man ska bara hålla koll på sin omgivning, och jag då som verkligen vill RPa så passar det ganska bra då man fortfarande har tid att RPa jämfört med Support då man knappast har tid att RPa, därför tycker jag att servervakt jobbet passar mig bra för då har jag fortfarande tid att RPa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska mycket erfarenhet inom staff arbetet då jag har varit Staff på flera andra servrar innan och vet mycket om vad man ska göra i vilka situationer.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej jag har inte varit bannad innan på server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Tillbaka