Nekad melvinvieweg | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

melvinvieweg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199109925734/

Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? melvin#0389

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2002

Berätta om din karaktär. min bakrund är att jag är ifrån iran jag kom till sverige när jag var 7 år gammal och då lämnade mina föräldrar mig nu är jag 19 år gammal lever med min foster familj här i sverige minna intressen är fotboll det fick mig att må bra när mina föräldrar drog jag tycker även om poliser eftersom dom förbättrar staden jag gillar att dricka lite för mycket ibland och snus är det bästa på planeten

Varför ska just du bli whitelistad? för jag får alla att må bra på servern jag lever mig in bra i rp så alla får än bra upplevelse och har det jävligt kul

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för såg att det var många spelare så tänkte att det kan bli riktigt kul att spela och rp med alla och bara ha good times och vibaa galet med alla

Hur många timmar har du på FiveM? 300-500 timmar nånstans där

Hur hittade du Multistaden? den var högt upp på svenska rp servrar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte just nu tänkte lägga all min tid här om jag blir wittlistad

Tillbaka