Inaktuell Melvinsoder1234 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melvinsoder

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
51
Ange ditt födelsedatum: 20 Maj 2008

Vad heter du på discord? Melvinsoder#6191

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv i 7 timmar om dagen i 7 dagar i veckan

Vad heter du? Melvin Söderlund

Hur gammal är du? 40

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag gillar polisen samt att jag har jobbat som polis sedan jag var 25. Jag har även jobbat på vianor i 6 månader nu men tycker inte det är roligt då jag vill bli polis igen. Samt att en av mina kusiner har varit polischef i en annan stad

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste är att ha det roligt på jobbet samt att man ska kunna föra goda konversationer med folk som man inte känner eller känner. Samt att man kan samarbeta med alla

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att det är mycket att göra samt att jag tycker det är roligt med polisen samt att man måste vara beredd på allt.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis innan i en annan stad som jag var länge men när jag flyttade till unive så började jag på vianor

Hur är du som person? Jag är en person so mkan sammarbeta med alla och jag kan föra en god konversation med alla samt att jag gillar att jobba tillsamans med andra

Är det något vi bör veta om dig? (ooc kommer ej kunna vara aktiv förens kvällen indag)

Tillbaka