Nekad Melvinsoder112233 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melvinsoder112233

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199103963203/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Söderlund

Vad är ditt discord namn? Melvinsoder#6191

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Melvin Söderlund heter karaktär och älskar bilar och vill stoppa rasism och älskar poliserna och vill själv bli polis och kommer från kalmar som ligger nära öland och han är 40 år och är svår kränkt. Han har också en vit tjocktröja med en grå t-shirt på sig och ett par svart shorts på sig med ett psr vita nike skor och kort mörkt hör med en hatt på sig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en bra rp och kommer dela serven till mina vänner som kan rp men inte som som lallar kommer jag ej bjuda in samt kommer jag bidra till ett bra yrke och en sariös rp (stav)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det ser intresant ut för att det är många online och bra rp på serven samt att jag har sett en video när ägaren kontrollerade hela serven men då hette den multistaden. och jag är intreserad av bra rp och många online samt att det är sveriges största server

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på söklistan när jag sökte på swe och försökte hitta svenska rp servrar med många inne och bra rp. och jag såg cosmo bt köra på serven och han sa att det var sveriges största server i en tiktok och då skulle jag testa den

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bidra med bra rp och kunna får ett jobb som polis eller något annat men mest för att få lära mig bättre rp och kunna vara online så ofta som möjligt på serven.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag har ett mål att bli polis chef eller högt uppsat inom polisen men jag vill också uppnå ett mål jag har haft länge är att bli bra på rp i en server som är hör rp på och kunna rpa på bra sätt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv 1-2 daggar i veckan på 2 andra servrar som heter grundberget och sjöstaden
 
Nekad, du måste fortfarande vänta 24h på att göra en nya ansökan
 
Tillbaka
Top