Accepterad Melvinsoder | Ansökan till Servervakt [Lungan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melvinsoder

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? melvinsoder

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00 - 23:00
Tisdag: 16:00 - 23:00
Onsdag: 16:00 - 23:00
Torsdag: 16:45 - 23:30
Fredag: 16:00 - 01.30
Lördag: 11:30 - 01:30
Söndag: 11:30 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 9/9-2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har faktiskt aldrig blivit bannad för att jag har typ alltid varit staff så har inte rollspelat så mycket

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla bort lallare från servern med hjälp av deras kommandon som är svban och kick samt dv men även revive som man har tillgång till som sv. En sv är en vanlig spelare på servern som inte kan flyga runt osynlig i så kallat noclip som en sv så befinner man sig och rpar som en vanlig spelare på servern men har tillgång till att ge en person en avstängning i 1h eller sparka en spelare från servern men spelaren kan gå in direkt efter. Men som sv har du också en anledning att till att få bort bilar på servern med hjälp utav /dv men även så ska man få bort döda lallare på olika platser och då kan man använda /kick eller /svban (id) (anledning

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag är trött på lallare och folk som bryter mot regler. Då jag jobbar på marja lisas så ser jag en hel del lall och kan inte stoppa lallande även så mycket jag vill stoppa de och få bort spelarna som lallar och de är därför jag vill söka till servervakt. Jag vill också bli sv för att jag brukar vara ute på vägarna ig och då ser jag massvis med lall och de ställen brukar vara på piren där jag brukar vara och bara åka runt och då ser jag mycket vdm och powergaming samt ganska mycket copbait.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De är att man använder sina kommandon för egen fördel eller för kompisars fördel t.ex. ressar gänget i ett gängkrig eller att man ressar sig efter man har krockat och dött så man bara ressar och sedan kör vidare eller att man bara går runt och dvar bilar som personer tar ut eller dvar bilar efter man krockat så man dvar den andra personen bil så han inte kan köra vidare är inte okej
Medlem

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!!

Tillbaka