Melvino | Chef-jobb ansökan [Benim]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5830
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 5830

Gäst
Användarnamn: Melvino

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Melvin

Hur gammal är du? 12 snart 13

Hur många timmar har du på Fivem? 328 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef över jobbet för att jag har jobbat mycket inom Securitas och jag har mycket erfarenheter av jobbet. Jag skulle vilja styra över securitas för jag vet hur man kan bli den perfekta vakten och göra bra utbildningar. Securitas jobbet är extremt kul och intressant. Jag har alltid velat bli chef men har blivit biträdande. Jag vill bli det för att lära ut ny anställda vakter och se till så att alla är aktiva och gör sitt jobb så de inte använder sig av någon slags av övervåld även se till så att alla sköter sig så att ingen bryter mot Multistadens regler. Jag vill också bli det för att försöka öka RP nivån inom securitas för ibland så har jag märkt att mina kollegor typ bara lallar runt osv så jag kommer se till så att alla gör deras saker när de är i tjänst och se till så att de är aktiva annars sparken. Jag är en snäll och trevlig person som vill säkra samhället så gott jag kan genom att vakta ett ställe. Jag har drömt om att bli chef över securitas för har alltid velat vara med och bestämma och se så att allt går rätt till.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där för längesedan jätte länge och så har jag jobbat på det nu ett bra tag. Jag vet hur man hanterar situationer med civila och hur man använder sig av radion in game. Jag vet alla regler och hur man ska agera om nån t.ex. slår nån eller kaxar och springer runt och hotar folk och felparkeringar.

Berskiv din karaktär? Han heter Ronny Ringnes och är 26 år gammal. Han jobbar som Securitas vakt och har gjort det ett tag. Han ör super snäll och trevlig och vill allas bästa. Rätt rolig och skön att prata med. Han älskar att prata med nya trevliga människor men om det händer att det kommer en som säger fula ord och tycker dåligt om polisen så försöker han strunta i allt negativa och är trevlig tillbaka och säger bra saker och kan hålla med om att det finns korrupta poliser och vakter med t.ex. övervåld men det är rätt få om det. Rätt omtyckt av många. Har ingen familj, är helt själv och satsar allt på sitt jobb om att göra samhället till en bättre plats.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15.00 - 21.00
Tisdag: 14.20 - 21.00
Onsdag: 15.30 - 21.00
Torsdag: 14.30 - 21.00
Fredag: 14.45 - 23.00
Lördag: 07.30 - 00.00
Söndag: 10.00 - 22.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart respekterar servern som den är och securitas är lika kul men hade varit riktigt fett att vara chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det hinner man inte med. Satsar allt på Multi!

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka