Nekad Melvino | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5830
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 5830

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008

Vad heter du på discord? melvino_w#5794

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2020-09-01 är datumet jag började så det är runt 4 månader

Hur många timmar har du på Multistaden? 470 har jag på FIveM men typ 440 ungefär är på multi för har kört lite deathmatch servers. Alltså vill säga är att det är inga RP servers. Men jag kommer fortsätta spendera tid för att utveckla och bli ännu bättre på att RPa fast jag redan är hyfsad på det får ja ändå säga med 0 giltiga bans ändå.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag har just nu en karaktär som heter Ronny Ringnes som jobbar som polis. Och jag tycker att den RPn blir mer en formig fast man fortfarande inte vill lämna kåren. Så jag tänkte att jag kanske skulle bli kriminell på en annan karaktär med bra och välplanerade scenarion. Att RPa kriminell har ju rätt höga krav ändå vad man får göra och inte och har gjort det förr och det har gått bra. Det som blir positivt för RPns skull är väl att man inte kommer kunna förknippa något med min poliskaraktär och med min andra. t.ex. att man nämner nån info jag fått reda på min ena karaktär osv. Jag kommer därmed försöka ha lite olika röst asså bara låta på ett annat sätt på de olika karaktärerna. Jag kommer att ha bra och välplanerade rån så det blir så bra Rp som möjligt och om jag bidrar med min bra rp nivå jag har samt att den kommer utvecklas så kommer nog fler folk i närheten att lära sig och bli bättre så det blir så att ingen av oss blir bannade osv.