Nekad Melvino | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5830
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 5830

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008

Vad heter du på discord? melvino_w#5794

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2020-09-01 är datumet jag började så det är runt 4 månader

Hur många timmar har du på Multistaden? 470 har jag på FIveM men typ 440 ungefär är på multi för har kört lite deathmatch servers. Alltså vill säga är att det är inga RP servers. Men jag kommer fortsätta spendera tid för att utveckla och bli ännu bättre på att RPa fast jag redan är hyfsad på det får ja ändå säga med 0 giltiga bans ändå.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag har just nu en karaktär som heter Ronny Ringnes som jobbar som polis. Och jag tycker att den RPn blir mer en formig fast man fortfarande inte vill lämna kåren. Så jag tänkte att jag kanske skulle bli kriminell på en annan karaktär med bra och välplanerade scenarion. Att RPa kriminell har ju rätt höga krav ändå vad man får göra och inte och har gjort det förr och det har gått bra. Det som blir positivt för RPns skull är väl att man inte kommer kunna förknippa något med min poliskaraktär och med min andra. t.ex. att man nämner nån info jag fått reda på min ena karaktär osv. Jag kommer därmed försöka ha lite olika röst asså bara låta på ett annat sätt på de olika karaktärerna. Jag kommer att ha bra och välplanerade rån så det blir så bra Rp som möjligt och om jag bidrar med min bra rp nivå jag har samt att den kommer utvecklas så kommer nog fler folk i närheten att lära sig och bli bättre så det blir så att ingen av oss blir bannade osv.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Att man har olika jobb, kanske annorlunda röst samt att man inte har nån aning om vem sina bästa vänner är på min andra karaktär så om man ska säga såhär. Karaktärs beskrivningen kommer ju ej bli det samma som min andra karaktär. Det jag skrev där uppe om att man inte vet nåt vad som händer i min andra karaktärs liv, det är ju som om man tar info från nåt annat asså meta. Eftersom det gick helt okej i livet på min main karaktär så lyckades han at sig fram i livet och blev polis medans min andra hade det svårt osv osv tillslut så blev han kriminell och kommer antagligen hitta några grabbar och hitta på något, kanske starta upp nåt (vem vet ;) ).

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? För att jag är bra på att RPa och för att typ utveckla den ännu mer så kan det vara bra att RPa på 2 olika sätt (som polis och kriminell). Jag kan alla regler och jag jobbar dagligen med så att jag tar in folk som kan reglerna eftersom jag är servervakt och WL-Ansvarig. Tycker att om man ska utveckla sin RP nivå så behöver man något större och sätta större krav så jag inte missbrukar min chans som dubbelarbetare och då kommer jag göra som jag alltid gör: Tänka innan jag gör något, är det realistiskt? är det värt att göra det osv. Jag har vunnit massor utav scenarios, jag har förlorat massor av scenarios. Jag har aldrig varit glad/sur för jag vann eller inte. Jag blir glad om det var ett bra Rp scenario och jag kan säga det att mitt favvo scenario jag var med om då förlorade jag. Jag tycker det var så kul och saknar det så mycket. Jag lär mig nya saker fort så om det blir en uppdatering på reglerna så lär jag de fort och kan börja RPa på den nya regeln. Samt att jag kan seriöst ALLA regler och att jag läser de kanske 2 gånger i veckan bara för att checka så inte något nytt har kommit. Fast jag antar att det hade blivit en everyone ping i typ någon viktig kanal där man kan kolla. Men men jag har aldrig heller blivit bannad korrekt, fick en ban en gång där jag inte fatta npt gick in i support blev unbannad på 1 sekund och de tog aldrig bort rollerna för de hade tydligen bannat fel person (hur man nu lyckas med det). Jag har fått kick för mask på gz då helt i början men då hade jag bara glömt att ta av den vilket var så fel men då var det en kick jag fick som sagt. Asså vet verkligen inte minns inte om jag blivit bannad förut asså har inget minne över det och har alltid spelat på med flyt aldrig att det har behövts att avbrytas på något sätt. Och varför jag är så stolt är för att det verkar som det är extremt lätt att bli bannad känns det som eller det är nog för att de jag är med inte kanske är så bra på reglerna eller RP nivån är låg. Fast det är mest andra jag möter som blir bannade och jag skulle kunna lära de lite mer som jag gjort med några av mina vänner som inte kan reglerna så bra så alla får bra scenarion och tycker alla borde få uppleva det. <3 ! En till sak och tillägga är ju att jag är extremt mogen för min ålder och är inte som alla som är lite barnsliga och inte mognat för jag kan säga så här till er att ålder har verkligen inget som kommer påverkas någonting!

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För jag vill utveckla min RP nivå ännu högre och bättre och har märkt att det är rätt höga krav på en dubbelarbetare så jag ska gör allt för att göra er staffs glada att jag inte missbrukar min chans att bli det och att ni blir stolta över mig för jag kommer rpa bra samt lära ut fler som jag t.ex. pratar med på dc som är ny och som sagt ibland så frågor nya folk mig på wl intervjuer om lite tips hur man lär sig standard RP så de kan testa på och de tycker att jag är så hjälpsam som lär de lite mer om ooc för det har många problem med så brukar jag tipsa och lära om klassiska halv ooc snack grejer. t.ex. många kommer från andra servers där man får säga ska vi prata ooc? du kommer få flygbiljet eller typ säga vad folk bryter för regel t.ex. att säga HAN FAILRPAR BANNA HAN!!!!!!!!! Men det är typ varför jag vill bli det. För jag vill utveckla min RP nivå ännu ännu mer samt att jag var RPa kriminell även polis och det kommer inte att missbrukas och jag kommer inte göra er besvikna ;) kommer absolut inte köra väsrta metan att säga vad polisens hemlighet är vid t.ex. bankrån, juvelrån och hur de tänker generellt med taktiker osv. Kommer därmed inte säga vad kriminella tänker till polisen om det inte är så samma karaktär och om man ens kommer ihåg något av det.

Är du whitelistad på serven? Ja men det är klart. Är Servervakt och WL-Ansvarig också :)
Kan alla regler utan till utan problem och om det kommer nya regler lär jag mid de snabbt för jag är en sån person som lär sig saker fort.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Berättade där uppe men som sagt den var felaktig och blev unabnnad på 1 sekund samt har jag fått typ 3-4 kickar från servern och 1 av kicksen var ju typ mask på gz som jag glömde ta av mig eller så var det att jag ej hade checkat reglerna eller hur det var? Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och det har inte hänt igen och kommer aldrig göra det!

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Det är förstått till 100% och vill gärna ha ett så högt krav på mig så jag fortsätter såhär bra samt att den utvecklas. Kommer jobba hårt dag in dag ut för att det ska bli en ny nivå för mig!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej absolut inte! Som sagt jag har testat en server som var typ att man får skjuta alla typ rsm eller något så asså det är ingen rp server. Multistaden RP var något som träffade mitt hjärta och fick tipset av min vän som också är med i servern och redan sen första dagen har jag blivit beroende av att spela på multi! Fattar ej varför folk glider in på servern och lallar runt och förstör eller bara generellt hatar? är det för de är avensjuka eller? borde vara det.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Ja lite grann faktist. Hoppas jag får chansen att visa vad jag går för som dubbelarbetare! Som sagt ålder är ingenting som kommer påverkas för jag skrev ju där uppe att jag är jätte mogen för min ålder samt att det kommer verkligen inte påverkas något och det kan jag lova er!! (Discord är 13års gräns och btw jag fyller snart 13 och då blir kontot mitt men det är mina föräldrar som står på kontot så länge så ni vet det för många har blivit avstängda från discord för de är för unga men mina föräldrar står för det så ni vet.)

- rep Eftersom att du måste fokusera på att utveckla din RP på just ett område och inte tusen olika. Du kan rpa men inte tillräckligt för att hinna med och göra bra scenarion på flera karaktärer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka