Accepterad Melvino | Ansök till whitelist ansvarig [Zaki]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5830
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 5830

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Hur gammal är du? 12 snart 13 (rätt mogen för min ålder)

Vad heter du på discord? melvino_w#5794

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer att kolla whitelist ansökningar när jag har tid och det är sjukt ofta/mycket för jag kommer ha typ om jag spelar fivem på en skärm och sen forumet och dc som jag brukar på min andra skärm. Så om jag är i ett stort scenario läser jag det sen så inte RPn påverkas negativt.

Hur aktiv är du i discorden? jag är inne på discord när jag vaknar ofta för jag tänker bara min mini lampa brevid min säng som lyser upp så jag kan ta min iPad och så har jag oftast blivit pingad eller kontaktad mitt på natten så brukar jag svara och kolla runt lite och det är ett tillfälle då jag kan läsa wl ansökningar runt 30 minuter sen så brukar jag äta frukost och sen göra lite morgon rutiner lite snabbt typ 20 minuter sen är jag klar att in på datorn och spela FiveM (multistaden) och sen starta upp discord och forumet så refreshar jag sidan då och då och ser om det kommit någon ansökning så läser jag den och svarar.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För vill vara med och hjälpa er på multistaden och läsa wl ansökningar så alla staffs ska kunna sköta RPn som sker istället för att läsa wl ansökningar. Jag vill se till så de kan reglerna i ansökningen och se hur folk skriver och utvecklar så vi har bra och seriösa whitelistade personer så man inte tar in nån som skriver typ 10 ord sen klar. För jag hade läst igenom den mycket och tänkt efter om personen verkar vara bra att ha whitelist på servern. Jag tycker det är kul att hjälpa till och sprida glädje för jag är en rätt så hjälpsam person och detta hade nog passat mig bra.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag är en aktiv medlem som är inne runt 12h per dag på dc och servern ingame och då forumet såklart. Jag är en trovärdig person och mogen för min ålder. Jag har tidigare erfarenheter då min vän har varit det och beskrivit hur det var att vara wl ansvarig osv. Jag kommer att bidra med bra RP till servern eftersom jag kommer bara godkänna folk som skriver bra ansökningar och antagligen har de en minst bra rp nivå. Jag ska bli det för jag kommer ju kolla på det jätte mycket.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej såklart inte. Multistaden 4 life <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka