Nekad Melvino | Ansök till whitelist ansvarig [Zaki]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5830
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 5830

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Hur gammal är du? 12 snart 13 (rätt mogen för min ålder)

Vad heter du på discord? melvino_w#5794

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? typ hela tiden kommer jag ha uppe forumet så jag kommer göra det typ när jag refreshar sidan typ när man typ inte gör något. Det är därför jag vill söka för jag har mycket erfarenheter inom att läsa WL.

Hur aktiv är du i discorden? riktigt aktiv. Har på online läge och alltid. Alltså då menar jag alltid när jag hör pling från dc så kollar jag vart ifrån den kom osv.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För jag har tråkigt ibland, har ingen o RPa med eller så har jag bara inte lust att spela så då kan jag spendera min tid på att hjälpa er. Det är rätt kul att läsa wl ansökningar och intressant att se hur folk skriver och utvecklar. Jag tycker att wl ansökningar är en sak som skulle passa mig att läsa och hade varit kul att hjälpa staffsen med wl ansökningar så ni inte känner nån press att läsa wl ansökningar. Jag vill också bli det för att många väntar på intervju rätt ofta och så fort nån DMar mig eller pingar mig så ska jag in i wl intervju. (om jag inte är i ett scenario)

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag är en aktiv medlem på servern, trevlig och snäll (enligt många), har riktigt bra erfarenheter att läsa WL. Jag vet hur en korrekt ansökan är. t.ex. Bra karaktärsbeskrivning, kan reglerna, utvecklar frågorna osv. Jag kan alla regler och går att nås typ dygnet runt fast inte jätte sent på natten eller tidigt på morgonen. Är trevlig oavsett hur personen jag pratar med är.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej såklart inte. Multistaden 4 life <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka