Nekad melvincigel | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvincigel

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101996730

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? melvincigel#6592

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. jag heter melvin jag bode förut på multistaden sen flyttade jag till unive där jag var fett glad over min nya bostad min favo bill är lamborgini aventador 2020 men jag hade inte råd med den så jag åkte till marjalisas för och köpa min nya bill så jag kan åka runt jag köpte en volvo 945 och var nöj med den sen åkte jag till vaska guld stället och käna litte pängar på det sen gjorde jag om det nåra gånger sen hade jag råd med en bmw m2 som jag kopte sen började jag åka runt med billen och åkte sedan till theplace där jag blev känd för att vara rolig snäll efter theplace åkte jag till ´mekonomen där jag var full och så blev jag känd där också... det var min lilla historia när jag var ny på unive

Varför ska just du bli whitelistad? för att kunna jobba på jobb som man inte kan göra när man inte är ej whitelistad och så jag inte behöver leva på akassa hela tiden

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? dena server är den bästa av dom alla och den roligaste av dom alla

Hur hittade du Unive? kom inte ihåg var för länge sen

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli alting och ha rolit men folk och vänner

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag tästade swidish knight men unive är mycket roligare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka