Nekad melvincigel | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvincigel

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 28 Oktober 2006

Vad heter du på discord? melvincigel#6592

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 378,1

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-5 timmar på en varda och om det är log eller helg då är det 8-9+ jag är inne per dag

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag om inte jag är utomlands

Hur många timmar har du på FiveM? 378,4 timmar

Vad heter du? Melvin cigel

Hur gammal är du? 15

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? jag har varit polis innan i unive men just nu är jag secureti och jag har inan varit chef på marja lisas på unive men därför jag vill vara polis är för att jag har ingen ting att göra på unive så att jag känner att det kommer vara mycket roligare med polis en meko och andra jobb och att jag kan hjälpa med att stoppa butiksrån och bankrån och andra roliga akteviteter som polis

Varför ska just du bli anställd? är bra på att prata jag kommer vara väldigt aktiv som polis och att jag gör alting rolit för mina kolegor som när dom vill köra eller andra roliga sake man kan göra som polis och att om jag klara utbilningen så kommer det ju vara roligare som polis och att jag vill bli anställd för att polis är kull och att det finns mycket att göra som att vara med och hjälpa till när det är bankrån eller butiksrån det är kull som fan

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) jag är smart jag tänker alltid innan jag gör någonting och att jag är bra på rpa

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? ja jag har varit polis i unive förut men jag lämnade för att jag testade andra jobb men det var inte lika roligt så nu vill jag vara polis

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? för det första jag får inte köra själv men om jag och min kollega kör och en grabb åker i i 200km/h då stannar vi han och ger böter och fängelse

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? hoppar ut och skjuter på hans täck sen ringer ambulans till min kollega samtidigt åker jag efter han som har punka och sen när jag får han ut ur billen så ringer jag på mera kollegor som kan ta hand om han men först sejer jag vad han har gjort sen åker jag tillbaka till min kollega och hämtar upp han,

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? jag står längst bak och jag spärrar av vägen och ställer mig längst bak av alla

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? skjuter han i benet och tar på han handbojor och sen gör det vi ska göra som att ta han till fängelse och ge han böter

Förklara vad radiodisciplin innebär. radiodisciplin används av poliser ambulanser Securitas och falk jag vett exakt cad man ska säga för att jag har nu jobbat som Securitas i 1 månad nu och så har jag jobbat som polis polisens radio är 85 och man säjer com efter varje tall man har gjord och när samtalet är slut säjer man klart slut

Vad betyder våldstrappan? man får inte använda mer vild än vad det behövs och ja jag har bra erfarenheter som polis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka