Nekad melvincigel | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvincigel

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101996730

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? melvincigel#6592

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är från Turkiet hans föräldrar flyttade till Sverige för att sin sån skulle få en bättre framtid och sonen blev jag melvin cigel jag är 28 år och gillar åka cross och ha kull med boisen men en gång när jag var på meko och skulle fixa min bill för den var repig men ingen var där så att jag väntademen sen kom det 4 grabbar som jag hade problem med förut dom frågade mig massa saker och dom försökte kidnappa mig dom var sa pas nära så att jag var tvungen att göra någonting mott saken men sista sekunden när don skulle slå mig så körde vi när porten öppnades och det var polisen som riktade tazer mott dom och dom var tydligen efterlysta,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag gillar den server mycket och är det någonting jag kan göra hela natten är att spela på unive och att jag kan reglerna bra jag är bra på att lära mig saker och att jag älskar unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är så realistisk och roliga spelare man njuter när man spelar på unive roliga events många jobb många spelare

Hur hittade du Unive? i fiveMs sök meny och så testa jag spela på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kull och att ha ett spel som jag kan skratta åt mycket och mitt mål är att bara ha kull

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha en lyxig bill som jag kan åka runt med

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka