Nekad melvincigel | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvincigel

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Melvin cigel

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? 400,7 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag har varit chef i marja lisas men sen flytade jag till Securitas jag har jobbat där i en månad nu och chefen har lämnat jobbet och biträdande också så jag vill ta chef rolen för att folk säger att jag var en bra chef i marja lisas och att nu har vi ingen chef i Securitas och jag vill ta över så att jag blir chef:)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? bra erfarenheter jag har jobbat där i en månad och kanske mera så att jag vett allt om jobbet och att jag är aktiv hela tiden

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter melvin cigel är född och uppvuxen i Syrien. Han var uppväxt med Mamma Loudi och Pappa Navik Och hans två syskon Robin och Martin Pappade jobbade för militären så han var knappt hemma han kom hem två gånger på 3Månader melvin var ganska van med vapen i familjen han hade själv som liten sålt droger för försörja familjen En dag fick dem besked om att Pappan hade dött och att dem behövde fly omedelbart. När dem kom till sverige blev var melvin13år medans hans syskon var. 2-3år Han växte upp i sverige bland en uttsat ort Han var på rusher för att överleva han hade också varit med när folk skjutit han har också vapen hemma som försvar mot alla hot han får ute på gatan Nu när han är 22år försöker han hita sig utt och få frid i sitt liv han har gått till arbetsförmedlingen för att få ett jobb Han berättade om hans barndom Dem tyckte polis skulle passa honom eftersom han kan vapenhantering och vet hur det är att vara en på gatan utan ngn hjälp. och det han inte vet är att hans brorsa är i samma sits som honom så när han skulle gå hem till honom hörde han skott och såg hans lillebror falla ihop han fördes till sjukhus men dog av skaderna. Don v mådde väldigt dåligt då och började med droger,och alkohol och spela bort pengar detta lede till han var skyldig folk pengar. så han sökte direkt till polis han fick börja som väktare han var tvungen för att få ihop pengar till dem han är skyldig innan han slutar som sin lillebror

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 5-6 på vardag och hur länge som häls jag är aktiv varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja fan det är bara och ta det och fortsätta och spela

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka