Nekad melvincigel | Ban överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvincigel

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101996730

Ditt Hex-ID: 1100001440d6eba (Hex)

Vad är din discord tagg? melvin#9052

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev i fängelse för att jag åkte från polisen och vrf jag blev jagad var för att jag åkte 250 på en motorväg så don jagade mig sen blev jag tagen för att falck för att dom krokade in i mig när jag blev jagad så dom hjälpte polisen och klockan var 1 på natten sen när jag kom in i fängelset så träffade jag en kön person som jag klickade bra med i 12 min sen kom en person han kände tror jag för att dom pratade som att dom kände varandra sen var jag vid ett hörn och chilla sen började dom slås sen det är klart att jag hjälper den som jag klickar med men jag förstår att det såg lite lallig ut men jag vett inte vrf dom slogs om don typ kände varandra och han jag klickade bra med slog folk in i fängelset när dom rpa att dom sover sen slår han dom och säger att slutta snarka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag chillade vid ett hörn sen dom som tydligen kände varandra började sloss så att jag hjälpte han som jag klickade bra med och sen blev det slagsmål men jag ångrar mitt vall för att han jag klickade med i fängelset lallade mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som hjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har glömt bort det var typ 5 månader sen jag blev bannad senast

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte lalla i fängelset ok jag säger inte att det var meningen att lalla men jag blev ju bannad för lall jag vilde bara backa up han det var det ända

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att bete sig i fängelset utanför fängelset kan jag bete mig bra

Har du läst våra regler? Ja

Du får utveckla mer på frågorna som du inte vecklade så mycket på till din nästa banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka