melvincigel | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvincigel

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? melvincigel#6592

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? minst 12 timmar pär dag om inte jag är ute

Berätta om dig själv jag gillar matt jag är turk jag älskar unive servern jag är rolig och den alla skrattar åt i skolan

Vad skulle du göra om du blir staff? hade hjälpt folk och frågat vad dom vill och jag är inte aggressiv av mig jag gör oftast snäll mot folk så ja jag hade hjälpit folk

Hur länge har du spelat på Unive? mer än 70 dagar

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag gillar att hjälpa folk och att ja har ingen ting annat för mig

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att jag är snäll och rolig men ändå kommer jag vara seriös och att jag vill få folk att tycka att unive har bra supports

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit polis i 2 dagar och har jag varit secureti i 10 plus dagar och så har jag varit chef på marjalisas

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? men natt jag är snäll rolig men serigös och att det man ska göra på som supportansvarig ska man hjäpa folk som behöver hjälp med

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag har lätt att lära mig saker och att jag är smart

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag gillar ingen annan server förutom den hära

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka