Nekad melvincigel | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvincigel

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2006

Vad heter du på discord? melvincigel#6592

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela när jag vill och jag brukar spela på unive typ minst 6 timmar pär dag

Hur länge har du spelat på Unive? 70+ dagar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? göra servern till en bättre rp server och kolla så alla gör rp istället för att lalla runt som att skjuta tazer på varandra det var bara ett exempel

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? har inget annat för mig och är sugen på att hjälpa survern med att lära folk bättre rp för dom som har börjat som när jag började så slog jag alla jag såg och jag bblev bannad i 20 dagar och jag tycker ändå att det var bra för jag lärde mig efter den händelsen och jag läste reglerna på denna servern så jag lärde mig genom en ban därför menar jag att lära folk

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? hjälpa folk kolla så att alla följer reglerna rätt

Varför ska just du bli servervakt? jag kommer bidra med att hjälpa servern till en bättre server för dom som har bra rp och det jag mennar är att för dom som har börjat kommer och slår en utan anledning liksom det är tråkigt för han som blir nerslagen och att jag vill hjälpa att vakta

Varför vill du bli servervakt? jag kommer tycka att det är roligt och att jag har inget annat för mig så att jag kan kolla om alla kör bra rp i servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja jag är trevlig och snäll och att jag gillar att prata med folk så ja jag kommer inte vara taskig mott andra staff och så

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag blev bannad i början för rdm när jag började spela på servern men jag har lärt mig vad jag har gjort och så har jag och att dom andra bannen var felaktiga blivigt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag gillar bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka