Accepterad melvinboi | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvinboi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Matila

Vad är ditt discord namn? mevini1

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Edman 2003-12-19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, humoristisk och smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli millionär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag RP:AR till det fullaste och försöker bli bättre och bättre.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte göra allt för sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag vet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska inte combatlogga och värna om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker att ni borde ge mig medlemskap

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär och Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Min karaktär strävar efter framgång, utveckling och ekonomisk frihet, med målet att bli miljonär genom ambition och smarta val.

Det innebär att ibland agera på ett sätt som gynnar motparten för att stärka berättelsen och scenariots

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Du behöver även utveckla MER på följande:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - Berätta mer om både framtid och bakgrund, tänk på att endast spela för makt och pengar bryter mot regeln Powergaming.

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jan Edman växte upp utan en riktig familj. Han hade inga föräldrar som tog hand om honom och han flyttade runt mellan olika fosterhem. Han kände sig aldrig riktigt hemma någonstans och var ofta ensam. Det gjorde honom starkare men också mer bestämd att lyckas i livet. Jan lärde sig tidigt att klara sig själv och att inte ge upp, även när det var jobbigt.

I framtiden vill Jan bli miljonär tillsammans med sina vänner. Han drömmer om att skapa sitt eget företag och visa att man kan lyckas även om man inte haft en bra start i livet. På servern vill han jobba hårt, ta chanser och bygga upp något stort som han kan vara stolt över.

Och jag har inte fel tag på discord det är mevini1 och jag är också i unive servern

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka