Nekad melvin889 | Medlem ansökning [!Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvin889

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin hedenholm

Vad är ditt discord namn? streak1461

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006

Berätta om din karaktär. Det är en kille som heter Baraa hamid, Han älskar att tänka positivt och njuta av sitt liv samt bilar. Baraa är 19år gammal och bor lite fattigt men jobbar dagligen. För att köpa sin drömbil vilket är en dröm för Baraa som han vill ta tag i. Han bor i en vanlig lägenhet som är en tvåa och jobbar inom gruvarbete och ibland postrond vilket ät väldigt kämpigt och kräver mycket timmars jobb . Men baraa tänkte positivt eftersom att han vill ta tag i sen drömbil vilket är en BMW eller Mercedes.

Baraa Hamids Barkund = Baraa bodde med sina 4syskon som bodde i en 3a. Det var väldigt tufft då med pengar och mat hade dom inte bra tillgång till då pappan till Baraa var beroende av vodka och köpte sprit och öl istället för mat och kläder. Så Baraa har alltid jobbat för att försörja hans syskon.

Mamman till baraa dog av cancer när baraa var bara 7år gammal och det är därför baraa's pappa valde spriten som en utväg av alla problem men dom ökade bara mer och mer. sen dess har Baraa bara jobbat och jobbat och lever skit bra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en erfaren deltagare i rollspels sammanhang kan jag erbjuda en rad fördelar för serverns RP-upplevelse. För det första kan jag bidra med djupgående karaktärs interaktioner som ger liv och spänning åt berättelsen. Genom att skapa komplexa och trovärdiga karaktärer kan jag interagera med andra spelare på ett sätt som driver handlingen framåt och skapar minnesvärda ögonblick.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en spelare eller en grupp av spelare agerar med avsikt att gynna eller främja den andras karaktärer eller mål i berättelsen eller spelet. Istället för att enbart fokusera på sin egen karaktärs framgång och seger, strävar spelarna aktivt efter att skapa en dynamik där både deras egna karaktärer och andras karaktärer kan blomstra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag och jag e fullt medveten om vad som gäller och är beredd på att ge mig ut i RP världen. självklart kan jag gå igenom några regler, RDM är exempelvis när man dödar någon utan någon anledning vilket kan vara att exempelvis du dödar en person för hen hade fula kläder, VDM är vehicle death match, Combat logging innebär att T.e.x. om det är poliser efter mig så loggar jag bara ut ur spelet vilket kan leda till en ban!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Just nu har jag haft Five m i 2år ungefär. Har lärt mig skir mycket dom åren och valde eran server då jag vill hitta något nytt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Yes det kan jag väll, Jag heter Baraa och är en väldigt ambitiös människa som e social och bidrar till en rolig kompis som kan få alla på ett glatt humör och även ha en rolig tid. Mina intressen IRL då är att vara ute med kompisar och greja med motorer samt köra från polisen med moppe (hahahaha)

Nekad, Anledning Plagiat när du skriver en karaktärs beskrivning så va kreativ kopiera inte av någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka