Accepterad Melvin3113 | Chef-jobb ansökan [Autoexperten] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin13ㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
1,363
Reaction score
35
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Melvin

Vad heter du på discord? Melvin13#0181

Hur gammal är du? 07a

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag skulle utveckla jobbet är ganska simpelt och väldigt lätt. Jag kommer börja med att göra så att vi får tillräckligt många anställda så vi har öppet nästan hela dagarna. Och för att göra det så måste jag skaffa duktiga personal ansvariga som kan hjälpa mig och ta mycket intervjuer samt att dom är duktiga och kan lära ut hur jobbet fungerar till andra. När en person har blivit anställd vill jag att antingen jag eller en annan personal ansvarig visar dom hur jobbet fungerar och lär dom så att dom vet hur man ska göra när det kommer en kund. För att kunna få mycket anställda så kommer jag alltid säga ja till dom personerna som frågar efter intervjuer för om man säger nej så kanske personen går till ett annat jobb eller inte är intresserad längre. Sen när jag har lyckats med det och företaget är aktivt då kommer jag försöka förbättra rp.n. Och göra så att alla kan rpa så bra som möjligt. Det blir både roligare för kunderna och personalen. Jag kommer ibland hålla utbildningar och vissa t.ex hur man kan ha så bra rp som möjligt osv. Sen så kommer jag självklart låta alla vara välkomna osv så att det blir ett så bra företag som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina största erfarenheter är att jag har varit chef på Falck och därför kan jag mycket om bilar. Jag vet hur faktura systemet fungerar och hur man anställer någon och hur man höjer upp någon. Jag har även varit Rekryterare hos polisen, Securitas ledning, Marja-Lisas chef, Saras chef, Qpark biträdande. Jag har väldigt mycket erfarenheter om bilar eftersom jag har varit chef på Falck och vet hur man använder sig av bra rp när man lagar bilar osv och jag kommer även använda det på Auto. När jag var chef på Falck hade jag runt 50 anställda och vi tog in nya personer hela tiden och det gjorde att företaget för väldigt aktivt och gick väldigt bra. Min tanke är att göra samma sak på Auto som jag gjorde på Falck.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 4 timmar pär dag oftast lite mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka