Accepterad Melvin3113 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin13ㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
1,363
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Melvin13#0181

Vad är ditt hexid? 110000100000638

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka igen till medlemskaps ansvarig är för att jag tycker det är väldigt roligt. Jag tycker det är roligt att hjälpa servern att växa genom att ta in nya medlemmar på servern. Jag har varit medlemskaps ansvarig innan och då tyckte jag det var väldigt roligt så därför vill jag bli det igen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja just mig som medlemskaps ansvarig är för att jag kommer vara väldigt aktiv. jag kommer vara aktiv dagligen och svara på så många ansökningar jag bara kan samt ta så många intervjuer jag bara kan. Jag har även varit Medlemskaps ansvarig innan och jag har svarat på nästan 1600 ansökningar. Och eftersom jag har svarat på så många ansökningar så har jag väldigt mycket erfarenheter och kan väldigt mycket inom området medlemskaps ansvarig. jag vet även hur man ska bete sig under en intervju och hur man ska bete sig mot andra människor. Därför tycker jag ni borde välja just mig som medlemskaps ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor som man själv vill bli behandlad. Man ska vara trevlig osv. Och t.ex om någon som har en medlemskaps intervju har många frågor t.ex då så ska man inte vara otrevlig och säga typ men sluta ställa så jobbiga frågor. Man ska istället vara trevlig och svara på alla frågor personen ställer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka så att rpn blir mer seriös och mindre lallig. Typ att personer inte ska bli medlemmar för att koma in på servern och t.ex lalla och slå folk.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Om man är medlem på unive så ska man vissa att man kan reglerna och att man kan följa dom. Om man t.ex är en medlem på servern som lallar eller blir bannad/kickad dagligen så tycker inte jag den person passar som medlem på servern. Sen ska man självklart också bete sig i discorden och inte skriva elaka saker t.ex. Man ska inte heller vara delaktig i andra rp servrar och spela på dom. Så det enda kravet jag tycker en medlem har det är att lyssna på reglerna och inte bryta dom.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att självklart läsa ansökningar och ta intervjuer, vara aktiv. Sen också att föregå med gott exempel och följa reglerna och inte bli bannad. Sen att lära ut reglerna ordentligt till dom nya medlemmarna. Bara om man sköter sig och tänker på reglerna och inte gör regelbrott så skulle jag säga att man visar ett gott exempel.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer vara aktiv mellan 14.00 och 22.00 på vardagar. På Helger så kommer jag vara aktiv mellan 10.00 och 02.00. jag skulle säga att jag kommer svara på runt 10 ansökningar om dagen och ibland kanske 10 intervjuer men det beror på hur mycket tid jag har osv.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

+rep Han var duktig som medlemskaps ansvarig senast han var de! så jag hoppas han får chansen igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka