Nekad Melvin16 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin16

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199116113562/

Ditt Hex-ID: steam:110000144e4d69a

Vad är din discord tagg? Melvin#0080

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 3dagar och 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: /me abuse ~Ovve. Återstår: 3 dagar 23 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag utnytjade commandet: /me in character

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart först RDMad, sedan kom en sjukvårdare och plockade upp mig. Vi åkte till sjukhuset och han gjorde HLR, han frågade hur jag mådde osv och jag svarade men han verkade inte höra mig och då använde jag mig av /me för att fråga om då sjukvårdaren hörde mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tar det som att jag gjorde fel, tänkte inte efter innan jag använde mig av /me alltså använde jag mig av ooc in character?

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte vart bannad innan, Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skriva i ooc chatten ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka mer på vad jag gör och att jag ska tänka 1 extra gång.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka