Nekad Melvin16 | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melvin16

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: har 2st konton https://steamcommunity.com/profiles/76561198437494739/ https://steamcommunity.com/profiles/76561199116113562/

Ditt Hex-ID: steam:110000144e4d69a steam:11000011c71efd3

Vad är din discord tagg? Melvin#0080

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: /me abuse ~Ovve. Återstår: 3 dagar 23 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på www.multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag utnytjade mig av commandet /me i syftet av att gå "ooc"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart först RDMad, sedan kom en sjukvårdare och plockade upp mig. Vi åkte till sjukhuset och han gjorde HLR, han frågade hur jag mådde osv och jag svarade men han verkade inte höra mig och då valde jag att använda mig av commandet /me i syftet av att fråga om han kunde höra mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var fel av mig i första hand. Men jag tycker även att jag borde fått en kick och varning i discorden för det jag gjorde var liksom inte största saken enligt mig. Jag vet att jag har gjort ett fel inom RP och det står jag för och jag ska bättra mig med det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad här förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva /me ger lapp med texten: Jag har en sjukdom som gör att mina stämband inte funkar ibland, eller bara gått därifrån och reloggat för att försöka fixa min mikrofon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ifall jag då får unbann så kommer jag tänka mer på vad jag gör och försöka göra det jag gjort annorlunda. Jag kommer även tänka mer på suntförnuft när jag RPar.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka