Ej Antagen Melvin13. | Chef-jobb ansökan [Aimo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin13.

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Aimo park

Vad heter du i verkligheten? Melvin

Vad är ditt användarnamn på discord? trolletjullee

Ange ditt födelsedatum: 13 November 2007

När fick du medlemskap på Unive? 2024-08-02 men vart medlem första gången 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har spelat på servern mycket under lång tid och har varit på dom flesta jobben. Har även varit chef på många olika ställen och under lång tid. Jag var chef hos meko för några månader sedan och har även varit på falck och många andra jobb. Det jag har lärt mig av den erfarenheten är hur man styr ett jobb. Eftersom jag har erfarenheter av att jobba mycket så kan jag hur faktura systemet fungerar, anställnings panelen osv.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Det jag kommer börja med är att kolla vilka anställda som finns och kolla om dom vill jobba kvar. Efter jag har gjort det så kommer jag få in nya anställda så att yrket blir aktivt. Sen så måste man få in bra folk i ledningen som kan hjälpa till att anställa folk och annat arbete. När man fått in aktiva anställda så är målet att företaget ska synas i staden. Och sedan hålla koll på att alla anställda sköter sig.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer lägga ungefär 2h timmar in game och vara aktiv i dc hela dagen om det behövs. ( Kan vara aktiv mer än 2 timmar om det skulle behövas)

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka