Accepterad Melvin13ㅤ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin13ㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
1,363
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Melvin13#0181

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till medlemskap ansvarig igen eftersom jag tycker det är roligt och ser just nu att det är rätt så inaktivt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig eftersom jag har väldigt mycket erfarenheter. Jag har svarat på över 2k + ansökningar och har varit medlemskaps ansvarig väldigt mycket under 2022 så jag kan exakt hur allt fungerar och jag gör ett väldigt bra jobb enligt mig själv iaf. Jag kommer vara väldigt aktiv och göra väldigt mycket arbete och försöka svara på så mycket ansökningar som möjligt. Jag kommer även så ofta jag kan ta muntliga intervjuer. Jag tycker jag borde bli vald till MA eftersom jag har väldigt bra bemötande mot andra vilket är väldigt bra när man ska ta intervjuer. Kommer även kunna vara aktiv under sommaren.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta så som man själv vill bli behandlad. Och under intervjuer så ska man alltid vara väldigt lugn och trevlig så att dom som tar intervjun inte blir stressade eller liknande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja jag skulle vilja påverka betydelsen med att vara medlem igenom att försöka få in mindre lalliga medlemmar för det finns väldigt många personer som lallar och det känns nästa som vissa blir medlem bara för att kunna slåss. Så när jag tar intervjuer med folk så kommer jag vara hård med frågorna men speciellt med regler - frågorna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna alla regler och även följa dom. Det skulle jag säga är det ända kravet som jag har.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att sköta mitt MA arbete och även sköta mig på servern när det gäller reglerna och vissa att jag är en förebild för andra spelare. Mitt ansvar är också att vara aktiv. Mitt ansvar som Medlemskaps Ansvarig är också att jag ska lära nya medlemmar på servern var rp är och hur rp fungerar.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv varje dag på datorn.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka