Antagen Melvin123 | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin123

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Melvin

Vad är ditt användarnamn på discord? 720melvin

Ange ditt födelsedatum: 9 April 2008

När fick du medlemskap på Unive? 14 mars 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på nästan alla ställen på servern. T.ex securitas, polisen och kriminalvården sedan innan. Mycket av min tid på unive har spenderats på att jobba inom verksamheter som upprätthåller säkerheten för att detta är enligt mig den roligaste RPn. Jag har varit ledning, boss, vice boss och personal ansvarig vid flera olika tillfällen i olika gäng/företag. Då lär man sig hur man ska agera som chef och jag har löst det bra vid dem gångerna jag har haft positionerna i fråga.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Just nu när jag RPar som polis märker jag att det behövs aktivitet från kriminalvården men det finns inte. Jag vill reformera kriminalvården fullständigt och se till att det finns fångtransporter, kontroll i fängelset och ett glatt arbetsteam som alltid är redo för att hjälpa till. Jag kommer i början framförallt fokusera på att anställa kompetent folk med bra aktivitet. Sedan kommer jag försöka fylla ut alla höga positioner inom verksamheten så att det alltid finns någon högt uppsatt att kontakta.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Minst 3h om dagen på vardagar, under lov och helger minst 6h.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vi söker ej chef till detta jobb. Kolla gärna våra jobb som vi aktivt söker nu om du är intresserad

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta dig till din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Grattis!

Du har valts ut som chef till Kriminalvården.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka