Nekad Melvin123 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin123

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119070448/

Ditt Hex-ID: steam:11000014511f4f0

Vad är din discord tagg? 720melvin

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror hedgehog valde att banna mig då jag sköt på 2 kriminella utan att prata något med dem. De kriminella i fråga hade vi sett skjuta, hålla i vapen och vi hade jagat deras bil flertalet gånger under dagen, och vid detta laget var jag nästan trött på hur dem alltid bara flydde för att skjuta på andra kriminella, då gick jag å min kollega ur vår bil och sköt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade patrullerat i grapeseed under hela dagen och det var oerhört mycket skottlossningar, den bilen som de kriminella jag sköt på använde är Greggs Åorsche och det var många av den ute och sköt under dagen. Vi kör förbi den på motsatt riktning och ser att passageraren har vapen så vi vänder vår bil, kör in framför dem, går ut och riktat, och då åker dem iväg igen. När dem åker iväg tänkte jag inte ens jag bara sköt, just för att jag var så trött på hur dem bara flydde ständigt då deras bil är bättre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker inte det var en felaktig ban, Hedgehog gjorde rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för t.ex staff diss och fick då en permanent ban. Jag har lärt mig att inte tjafsa emot staff och istället se saker från deras perspektiv också och på så sätt vara mer förstående till deras beslut. Detta leder ju då till att man inte tjafsar emot lika mycket och då blir det en bättre upplevelse för alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat jaga bilen i fråga istället för att direkt skjuta, och då också tillkallat extra enheter efter rånet var klart som försiggick samtidigt. Jag hade också kunnat skapa en störta insats där vi ber en helikopter patrullera området och åker efter bilen i fråga med både helikopter och radiobilar. Det skulle leda till ett mer intressant och långvarig scenario som gör det roligare för alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag måste skärpa mig och sluta bryta mot regler. Blir jag unbannad nu kommer jag se till att bete mig som jag ska och bidra till en bra RP på servern och visa staff fel om att jag är en problemspelare då jag är röd spelare. Jag har lärt mig av denna ban och vad Hedgehog sa till mig i support att jag borde skärpa till mig så jag kommer lyssna på det och bli bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka