Accepterad Melvin123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin123

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119070448/

Ditt Hex-ID: steam:11000014511f4f0

Vad är din discord tagg? 720melvin

Vem var det som bannade dig? Freaky Olle (discord Olsssson)

Bild på banmeddelande: IMG_3569.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte den blekaste, snackade med honom i vc och han var själv rätt osäker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa ’Topp gud 320 på engelska och blev bannad i 5 dagar för OOC in game. Jag är grön spelare och man ska ej bli bannad i 5 dagar för det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde är halv ooc inte hel ooc. Jag har bevis på allt och ser inte kopplingen till hur jag pratade hen ooc med tanke på reglernas definition

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blivit bannad av bible innan där han ’råkat’ perma banna mig för att göra min historik dålig. Har bevis på allt detta också. Sedan ändrade han den bannen till 1 dag som sedan togs bort av Hedgehog.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte snackat halv ooc, jag erkänner att jag gjorde halv ooc men inte helt ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte snacka halv ooc och använda lokala ooc chatten istället. Jag har lärt mig av mitt misstag men samtidigt är det inte rätt att få en ban över det jag ska när jag aldrig blivit bannad innan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka