Nekad melvin11 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvin11

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? granen11

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: peter larson 2000-07-08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll kreativ och pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter peter larsson och han är 24 år gammal och han har jobbat inom industrin sedan han var 18 men nu har han tröttnat på industrin och ville prova något helt nytt så han kollade runt lite och bestämde sig för att bli polis under dom senaste åren har han haft ett lite intressant kring polisen och hur dom arbetar och förbättrar samhället han och hans fru Elisabeth har kollat mycket program på hur man får se hur dom jobbar och han har blivit rätt så insatt i deras yrke så en dag bestämde han sig för att gå till chefen och lägga svetsen på hyllan och säga upp sig så nu har peter börjat plugga polislagarna och han har lärt sig lite nu och har bestämt sig för att bli polis han är redo att ta sig in i en ny värld och få träffa mycket folk och få uppleva mycket nytt han tycker att det är kul att få bidra med att göra vardagen tryggare han gillar att få nya uppdrag varje dag och att få lära sig många nya saker han tycker det ska bli kul att få bära den mörk blåa uniformen och få visa rätt och fel han är redo att ta ett kliv framåt och få uppleva mycket nytt både motgångar och framgångar det ska bli kul att få träffa alla kollegor träffa alla staden invånare och få göra något gott för samhället tack för mig Mvh peter larsson

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med socialt rp bra rp och långa senarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de inebär att du inter bara ska spela för din egen vinst och spela för motstånaderns vinst så du kan förlora ett senario helt enkelt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm inebär att man inte bara kan döda någon utan ett giltigt senario bakom de, vdm indebär att man inte får andvända ett fordon för att skada eller döda en person, sunt förnuft inebär att man alltid ska tänka två gångerer innan man gör något och tänka på konsekvänserna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är pålitlig och kan förlora och vinna men sköta de på ett bra sätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka