Melvin041002 | Whitelist ansökning Gassen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melvin041002

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198195757218

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Persson

Vad är ditt discord namn? Melle#6315

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adel fackro och är 22 år. Adel fackro har haft en tuff uppväxt imed att han flydde från ett krig när han var 6 år gammal. Adel har blivit mobbad under hela sin skolgång i sverige för att han inte kan det svenska språket men under den senaste tiden har han börjat lära sig språket och kan föra konversationer med annat folk. Adel är väldigt omtänksam och älskar att prata med folk. Adel har inte haft något jobb i hela sitt liv men önskar att han kunde få börja komma ut i den svenska arbetsmarknaden. Adel älskar att lyssna på arabisk musik och brukar oftast bara softa hemma och dunka arabisk musik. Adel har en arabisk flickvän som jobbar på skatteverket och hon älskar sitt jobb ,

Varför ska just du bli whitelistad? jag har faktiskt varit whitelistad här innan men blev bannad för jättelänge sedan så var tvungen att göra en ny , men jag älskar att bara gå runt och snacka med folk och vara trevlig,

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har som sagt spelat på denna server flertalet månader men blev bannad för ett par månader sedan

Hur hittade du Multistaden? mina polare bjöd in mig för typ 1 år sedan tror jag

Vad har du för mål med ditt rollspel? bara ha så kul som möjligt och hoppas på att resterande folket oxå har så roligt som möjligt med just rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade på två engelska servrar innan och även bryggeriet men den sög så spelar hellre på denna

Tillbaka