Accepterad Melvin041002 | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin041002

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Användarnamn: Melvin041002

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198195757218/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tom strand

Vad är din discord tagg? Melle#6315

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pratar OOC ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt , gjorde fel antar jag men egentligen var det inte mitt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in på servern spawna vid garaget vid torget , det kommer fram en kille från ingenstans och säger varför snackar du skit bakom min rygg osv , jag säger vad snackar du om också slår han mig så tittar jag hans id och ska sätta på bodycam men så boxar han mig jag boxar tillbaka och så sade jag att han skulle ha en trevlig flygresa , tror att det var en admin som banna mig imed att han sa vad sa du hejdå när jag sade att han skulle få en trevlig flygresa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och , om det nu var en admin vilket jag tror så tycker jag det är väldigt fel av han och börja slå mig utan nån anledning , han ville bara skapa drama

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. snodde en bil på greenzone för typ 2-3 månader sedan , ska ej göra ngt sådant här igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut att inte slå han men har grov adhd irl så dampar sönder när han bullshitar sönder

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut kommer inte göra om det igen lovar :D

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka