Accepterad Melvin | Medlem ansökning [stickre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Viktor12344584

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Melvin Öhman 24år gammal. som liten hade han inga vänner i skolan och va alltid utanför allt roligt som hände i skolan. han kände sig ledsen och hade ångest, men så en dag kom det in en ny person som kunde förändra Melvins liv som hete Mohammed. Så Melvin började ha en som han kunde göra saker på rasten utanför skoltid och började hänga. inga av dom som gick i Melvins klass trodde att han skulle kunna starta en bussines där han säljer bilar så Melvin började köpa in en bil sålde den för mer och bara fortsätter så och nu några år senare så är han miljonär Tack vore Mohammed som alltid va där och stötte han när han behövde hjälp och Mohammed fick också en liten procent om han är med i affären där han säljer dom till andra folk. så nu har Melvin gått in några miljoner så att nu kunde Melvin ha råd att öppna en ny bilfirma där man kan sälja sina bilar och hans dröm är att kunna ha dyra bilar och ett fint hus en son och en lyx båt som han kan åka till sin lyx villa ute på havet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? skapa roliga scenarion. höja RPN inom dom flesta jobben som jag vill ju jobba på bilfirman. och att försöka få folk att hålla 80km reglern. och kunna följa reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett scenario spelar man inte bara för att vinna i ett scinario då man ska kunna ha roligt båda paterna ska tycka att det va ett bra/roligt och inte göra massa regel brott för att vinna. som till exempel det dsynk eller något där många skriver för att skylla på någoit annat och sen bara hoppa ut och rikta vapen och något sånt då kö du ju inte för att det ska vara roligt där du bara vill råna folk och kräva pengar/vapen av dem.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm=använder ditt fordon som ett vapen RDM=dödar någon utan anledning NLR=rpa på saker som hände inna du dog meta gaming=tar information från ett annat forum copbait=försöker få polisens uppmärsamhet C-log lämnar spelet för att undvika ett sinario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många olika servers och kan leverera bra rp till servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att min karaktär älskar bilar att hålla på med dem asså som laga men det bästa han vet är att sälja bilar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka